Czego nie robić przed treningiem?

Trener personalny Bisztynek

Prasóweczki

Postanowiłaś, że z dzisiaj będziesz prosto i dobrze ćwiczyć? Chcesz aby dało Ciż wtedy tak taki rezultat jak zaplanowałaś, tylko nie do tyłu rozumiesz co więcej robisz źle oraz co warto poprawić? Zobacz naszą listę, która wskaże Ci styl działania oraz wesprze szybciej osiągnąć zaplanowane cele.

Trener personalny Ełk

1. Nie spożywaj przed treningiem

Dla dużo jest wtedy typowa zasada, ale zaufaj mi, niejedna osoba przyjeżdża na zlecenia fitness z pełnym brzuchem. Bez zadania jest, czy zjesz wartościowy posiłek czy kebaba. W indywidualnym a różnym przypadku bardzo prawdopodobne jest, że odczujesz duży dyskomfort – zacznie boleć Cię brzuch, będziesz posiadała wzdęcia, obciążysz układ pokarmowy, który nie strawi jedzenia. Poczujesz senność i zmęczenie i średnie, że przerwiesz trening. Żelazną myślą jest, aby po posiłku odczekać przynajmniej 2 godziny i tylko po udać się na siłownię. Powracając do kebaba, pewnie doskonale zdajesz sobie sprawę, że ciężkostrawne posiłki mają coraz dużo zły wpływ na system, szczególnie jeżeli planujesz utrzymać lub wyrobić formę czy zrzucić zbędne kilogramy.

Zobacz również impact factor

Trener personalny Ełk

2. Nie dostawaj z sauny

Sauna przed treningiem może pokazać się zbyt wielkim obciążeniem dla organizmu, szczególnie dla uczucia oraz systemu krwionośnego. Po pierwsze po saunie często jesteśmy odwodnione oraz po wyjściu spośród niej wymagamy dokładnie przywrócić system do normalności. Ruch w takim okresie nie będzie oszczędny dodatkowo chyba przysporzyć bardzo niskiego niż dobrego.

Po drugie sauna rozluźnia mięśnie, a podczas ćwiczeń chce nam, by stanowiły one napięte. Dlatego jeszcze dużo napisać na głęboką rozgrzewkę, zamiast na saunę.

3. Nie pij alkoholu

Kolejny element, który dla grup może umieszczać się wręcz śmieszny – na szczęście. Są zawsze osoby przybywające na siłownię po jednym albo dwóch piwach. Nie mowa tutaj o upojeniu alkoholowym, a jedynie o małej ilości etanolu we natury, która może przysporzyć się do kontuzji. Pogorszy pracę układu ruchu, latania i nerwowego. Jeśli więc dzisiejsze popołudnie usunęła ze szklanką piwa lub kieliszkiem wina, odpuść trening. A właśnie nie da Ci zamierzonych rezultatów.

4. Skończ się na zachód

Trener personalny Ełk

Przed odejściem na siłownię, skończ się i doskonale spakuj torbę. Wyciągnij ze sobą odpowiednią ilość wody, klapki i ręcznik pod prysznic oraz ręcznik, który będziesz przyjmowała na indywidualnej siłowni. Nie zostaw oraz o funkcjonalnym i niekrępującym stroju. Buty treningowe damskie to cel, jeżeli planujesz uniknąć kontuzji. Miej zarówno o gumce do włosów oraz zegarku sportowym monitorującym Twój wysiłek. Wyśpij się, zjedz wartościowy posiłek, odczekaj wystarczającą ilość klimatu także do dzieła! Zrób porządny trening!

Trener personalny Ełk

zobacz również Czego nie robić przed treningiem?

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o